Арбузинська ЗОШ І-ІІІ ст.№2 ім.Т.Г.Шевченка

E-mail:ach2@meta.ua

Понедельник, 28.05.2018, 00:23

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Школа радості В. Сухомлинського в ХХІ столітті - Форум | Регистрация | Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Test category » Учительська конференція онлайн » Школа радості В. Сухомлинського в ХХІ столітті (Ідеал минулого, реалії сьогодення чи плани на майбутнє?)
Школа радості В. Сухомлинського в ХХІ столітті
УчительДата: Среда, 18.09.2013, 17:51 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 36
Репутация: 1
Статус: Offline
Шановні колеги! Якою Ви бачите сучасну школу? Чи під силу нам створити свою Школу радості? Що для цього слід робити?
 
баронДата: Четверг, 19.09.2013, 17:25 | Сообщение # 2
Рядовой
Группа: Администраторы
Сообщений: 9
Репутация: 0
Статус: Offline
На мою думку школа повинна бути світлою ,щоб діти до такої школи  йшли з радістю. Уроки повинні проходити в дружній обстановці.Парти в класі стоять по колу щоб кожен учень бачив свого співрозмоаника. Кожен зміг висловлювати свою думку навіть якщо вона не вірна, але ж це його думка яку повинні поважати всі. Також я вважаю, що в школі повинні викладатися всі предмети, а не ті які можуть вибрати собі учні, тому що учні повинні бути всесторонньо обізнанні. Кожна школа понинна бути технічно забезпеченна усім обладнанням. Вчителі і діти в такій школі повинні поважати один одного. Хотілось би створити таку школу , але  не можу сказати , щ о для цього потрібно. Бо такі питання відразу не вирішуються.
 
ТатанаДата: Пятница, 20.09.2013, 17:25 | Сообщение # 3
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 9
Репутация: 0
Статус: Offline
Завдання сучасної школи - навчити дитину вчитися, а не просто вкласти в її голову знання, передбачені шкільною програмою. Для цього в школі має бути тепла, родинна атмосфера. Дітям має бути цікаво вчитися, радісно спілкуватися з однолітками та вчителями і з гарним настроєи перебувати у школі. В створенні такої школи має бути зацікавлений не тільки педагогічний колектив, а й учні, їх батьки та у великій мірі - держава.
 
ludmilaLДата: Воскресенье, 22.09.2013, 10:12 | Сообщение # 4
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Як говориться, нічого неможливого не буває, було б тільки бажання. Але на жаль, бажання мало. Над створенням такої школи повинні працювати РАЗОМ діти, вчителі, батьки, адміністрація, держава. Згідно останнім тенденціям в освіті і завданнях школи вцілому, школа, а й, отже, вчителі не повинні вже навчати дитину вчитися, а підготовити дитину до успішної адаптації в дорослому світі. На перший план виходять вже не знання, а особисті якості кожної дитини. Фактично, кожної секунди ми повинні в школі створювати "ситуацію успіху". для кожної дитини. Це дуже легко і водночас складно. Від вчителя вимагає великої підготовки, життєрадісної позиції та настрою і зрозуміло, грошової винагороди за пророблену роботу. Від адміністрації направляти колектив, не тільки вчительський, за вибраними орієнтирами. Від батьків, не кидати і не "сплавлювати" дітей до школи, а єдиним фронтом працювати і співпрацювати над тим, щоб дітям було добре в школі. Ну і звичайно, такі маленькі радощі, як матеріальна база школи, допомога школі держави, зарплатня, готовність батьків до такої співпраці і т.д.
Такою я бачу школу майбутнього
 
DashkOДата: Воскресенье, 22.09.2013, 12:52 | Сообщение # 5
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Репутация: 0
Статус: Offline
Школа майбутнього - це в першу чергу творча школа. Завдання її полягає в тому, щоб розвивати творчі сили молоді, виховувати з неї творців культурних цінностей. В.О. Сухомлинський вважав, що школа майбутнього повинна найповніше використовувати для гармонійного розвитку людини все, що дає природа і що зможе зробити людина для того, щоб природа служила їй.  
За В.Сухомлинським, розумове виховання — це "надбання знань і формування наукового світогляду, розвиток пізнавальних і творчих здібностей, вироблення культури розумової праці, виховання інтересу й потреби в розумовій діяльності, у постійному збагаченні науковими знаннями, у застосуванні їх на практиці".
Розумове виховання відбувається в процесі надбання знань, але не зводиться лише до їх накопичення. Знання повинні стати переконаннями особистості, її духовним багатством, впливати на ідейні погляди, результати діяльності людини, на її громадянську активність та інтереси.Для цього потрібна плідна праця не лише вчителів, а й батьків для того, щоб зацікавити учнів отримувати знання та розвивати свої творчі здібності.
 
НадіяДата: Воскресенье, 22.09.2013, 20:45 | Сообщение # 6
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Слова українського педагога з  нашого радянського минулого, В.О. Сухомлинського про школу радості для дітей, школу творчості для вчителів та школу спокою для батьків є, і будуть актуальні завжди. В цих словах сконцентровано суть навчального процесу для вчителів,дітей та їх батьків. Змінюються Державні стандарти, програми, методики, але незмінною повинна залишитися любов вчителя до дітей та своєї професії.Діти дуже добре відчувають щирість і фальш.Але,щоб сучасна школа була школою радості, однієї учительської любові,напевно.замало. На мою думку,потрібні спільні, скоординовані дії держави, громадскості, учительства. Діти-це майбутнє нашої України,і в справі їх виховання не повинно бути байдужих.
 
nikaДата: Понедельник, 23.09.2013, 18:40 | Сообщение # 7
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 5
Репутация: 0
Статус: Offline
Людині під силу створити будь-що. А основними складовими Школи радості є наявність бажання учнів навчатися, вчителів творити, взаємоповага та взаєморозуміння всіх учасників навчального процесу.
 
ВенераДата: Понедельник, 23.09.2013, 20:36 | Сообщение # 8
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Репутация: 0
Статус: Offline
Всі процеси. які відбуваються в світі (політичні. економічні), державі. відбиваються на школі. Хочеться вірити, що економічний стан в країні, рівень життя населення будуть зростати і тоді в школі майбутнього будуть навчатись діти, які матимуть бажання здобувати знання, їх застосовувати. бути творчими особистостями.
 
valyaДата: Понедельник, 23.09.2013, 21:27 | Сообщение # 9
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 3
Репутация: 0
Статус: Offline
Коли діти йдуть до школи з великою вірою ісвітлою надією, що кожного з них люблять, поважають і чекають, що вони потрібні
вчителям, однокласникам, що вони дуже важливі у житті-це справжня школа
радості.
 
ЛюсяДата: Пятница, 27.09.2013, 20:21 | Сообщение # 10
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Репутация: 0
Статус: Offline
Радість - це позитив, здоров'я,  творча праця,  сила! Будувати Школу радості у ХХІ столітті, звичайно, під силу сучасним мешканцям Землі!
 
argentumДата: Воскресенье, 29.09.2013, 18:54 | Сообщение # 11
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Репутация: 0
Статус: Offline
Школа майбутньго -- це, насамперед, громада в найкращому контексті цього поняття. Спрямованість до мети, загальні інтереси й ентузіазм, відданість ідеалам і любов до ближнього, взаємопідтримка і взаємодопомога, вища організованість, що виключає такі поняття, як порушення дисципліни і правопорушення, піднесене розуміння відчуття такого поняття, як Батьківщина. Творча та конструктивна праця кожного, повага до родової памяті, до предків, до батьків, повний відхід від людських пристрастей -- від паління й вживання алкоголю, від злості і марнославства, від заздрості й ненависті. І все це виключно на основі добровільного вибору кожного учня.
 
Форум » Test category » Учительська конференція онлайн » Школа радості В. Сухомлинського в ХХІ столітті (Ідеал минулого, реалії сьогодення чи плани на майбутнє?)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:


Copyright MyCorp © 2018
Сделать бесплатный сайт с uCoz