Програма
занять школи молодого вчителя
в Арбузинській загальноосвітній школі ІІ - ІІІ ступенів №2
Другий рік навчання
«Становлення»
Мета: надання молодим педагогам методичної
підтримки у розв’язанні першочергових
проблем, подоланні труднощів
становлення, підтримка їх творчої наснаги.
Основні напрямки
·
Планування роботи
вчителя, організація робочого часу.
·
Основи
педагогічного спілкування.
·
Поглиблення
психолого - педагогічних знань, методології навчання.
·
Вивчення нормативних та інструктивно-методичних
матеріалів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
·
Дотримання вимог до
ведення шкільної документації.
·
Сучасні концептуальні
підходи до навчально - виховного
процесу, формування компетентісно особистості на основі впровадження нового змісту Державного
стандарту базової і повної загальної середньої освіти.
1.
Питання теорії
навчання та виховання:
·
Основні вимоги до формування загальнонавчальних умінь та навичок учнів. ·
Організація індивідуальної роботи з учнями, які засвоюють навчальний
матеріал на початковому рівні навченості. ·
Методи стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів.·
Психолого-педагогічний аспект навчання, стиль спілкування з позиції "
вчитель - учень" і " учень - вчитель" ·
Психолого-педагогічні вимоги до перевірки і оцінки навчальних досягнень2.
Практичні питання:
·
ведення тематичного
обліку знань учнів;
·
планування і методика
підготовки сучасного уроку;
·
відбір і реалізація
змісту навчання;
·
організація
контролю за процесом засвоєння знань;
·
опитування, як
форма обліку успішності;
·
функції оцінки,
групові та індивідуальні оцінки;
·
самооцінювання і
взаємооцінювання;
|