Програма
занять школи молодого вчителя
в Арбузинській загальноосвітній школі
Другий рік навчання
«Становлення»
Мета: надання молодим педагогам методичної підтримки у розв’язанні першочергових проблем, подоланні труднощів становлення, підтримка їх творчої наснаги.
Основні напрямки
·
Планування роботи
вчителя, організація робочого часу.
· Основи педагогічного спілкування.
· Поглиблення психолого - педагогічних знань, методології навчання.
· Вивчення нормативних та інструктивно-методичних матеріалів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
· Дотримання вимог до ведення шкільної документації.
· Сучасні концептуальні підходи до навчально - виховного процесу, формування компетентісно особистості на основі впровадження нового змісту Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.
1. Питання теорії навчання та виховання:
·
Основні вимоги до формування загальнонавчальних умінь та навичок учнів.
·
Організація індивідуальної роботи з учнями, які засвоюють навчальний
матеріал на початковому рівні навченості.
·
Методи стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів.
·
Психолого-педагогічний аспект навчання, стиль спілкування з позиції "
вчитель - учень" і " учень - вчитель"
·
Психолого-педагогічні вимоги до перевірки і оцінки навчальних досягнень
2. Практичні питання:
·
ведення тематичного
обліку знань учнів;
·
планування і методика
підготовки сучасного уроку;
·
відбір і реалізація
змісту навчання;
·
організація
контролю за процесом засвоєння знань;
·
опитування, як
форма обліку успішності;
·
функції оцінки,
групові та індивідуальні оцінки;
·
самооцінювання і
взаємооцінювання;






