Програма
занять школи молодого вчителя
в Арбузинській загальноосвітній школі ІІ - ІІІ ступенів №2
Третій рік навчання
"Сходинки до професіоналізму"
Мета: надання молодим педагогам методичної
підтримки у розв’язанні першочергових
проблем, подоланні труднощів
становлення, підтримка їх творчої наснаги.
Основні напрямки
·
Організація
робочого часу вчителя, роль самоосвіти в процесі становлення професійної
майстерності.
·
Основи
педагогічного спілкування.
·
Поглиблення
психолого - педагогічних знань, методології навчання.
·
Вивчення нормативних та інструктивно-методичних
матеріалів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
·
Дотримання вимог до
ведення шкільної документації.
·
Сучасні концептуальні
підходи до навчально - виховного
процесу, формування компетентісно особистості на основі впровадження нового змісту Державного
стандарту базової і повної загальної середньої освіти.
1.
Питання теорії
навчання та виховання:
·
психолого-педагогічні
аспекти організації уроку;
·
професійна
майстерність педагога на уроці;
·
особливості мовлення
вчителя та учнів;
·
емоційні стани
вчителя та учнів на уроці;
·
проблема
шкільної дисципліни;
·
роль домашнього завдання
у формуванні якісних знань учнів;
·
психологічні
причини неуспішності учнів на уроках
2.
Практичні питання:
·
побудова структури
уроку, вимоги до техніки проведення уроку;
·
причини невдалого
уроку, правила, які забезпечують успішність уроку;
·
структурно-композиційна
побудова уроку;
·
засоби
педагогічного впливу щодо підтримки дисципліни на уроці;
·
форми контролю за
виконанням домашнього завдання;
·
врахування
психолого – фізіологічних особливостей дітей у процесі навчальної діяльності
|