Програма
занять школи молодого вчителя в Арбузинській загальноосвітній школі ІІ - ІІІ ступенів №2
Перший рік навчання
«Професійна адаптація»
Мета: надання молодим педагогам методичної
підтримки у розв’язанні першочергових
проблем, подоланні труднощів
становлення, підтримка їх творчої наснаги.
Основні напрямки
·
Планування роботи
вчителя, організація робочого часу.
·
Культура
спілкування вчителя з класом, учнями, батьками.
·
Поглиблення
психолого - педагогічних знань, методології навчання.
·
Вивчення нормативних та інструктивно-методичних
матеріалів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
·
Вимоги до ведення
шкільної документації.
·
Сучасні підходи до
виховного процесу, до формування всебічно розвиненої особистості на основі
традицій національного виховання та особистісно зорієнтованої концепції освіти.
1.
Питання теорії
навчання та виховання:
●
методична
консультація «Організація ефективного педагогічного спілкування»;
●
поєднання
колективних та індивідуальних форм навчання;
●
активізація
пізнавальної діяльності учнів;
●
реалізація
диференційованого та індивідуально підходів до навчання;
●
впровадження в
практику роботи молодих спеціалістів нових педагогічних технологій навчання;
2.
Практичні питання:
●
шляхи та способи
активізації пізнавальної діяльності школярів;
●
переваги та
недоліки застосування диференційованого підходу до навчання;
●
самоосвіта молодого
вчителя: вивчення програми і підручників, усвідомлення їхніх вимог;
●
відвідування уроків
молодих спеціалістів, їхній самоаналіз;
● вимоги до перевірки зошитів, виконання єдиного
орфографічного режиму в школі та співпраця з батьками.
|