Програма
занять школи молодого вчителя в Арбузинській загальноосвітній школі ІІ - ІІІ ступенів №2
Перший рік навчання
«Професійна адаптація»
Мета: надання молодим педагогам методичної підтримки у розв’язанні першочергових проблем, подоланні труднощів становлення, підтримка їх творчої наснаги.
Основні напрямки
· Планування роботи вчителя, організація робочого часу.
· Культура спілкування вчителя з класом, учнями, батьками.
· Поглиблення психолого - педагогічних знань, методології навчання.
· Вивчення нормативних та інструктивно-методичних матеріалів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
· Вимоги до ведення шкільної документації.
· Сучасні підходи до виховного процесу, до формування всебічно розвиненої особистості на основі традицій національного виховання та особистісно зорієнтованої концепції освіти.
1. Питання теорії навчання та виховання:
●
методична
консультація «Організація ефективного педагогічного спілкування»;
●
поєднання
колективних та індивідуальних форм навчання;
●
активізація
пізнавальної діяльності учнів;
●
реалізація
диференційованого та індивідуально підходів до навчання;
● впровадження в практику роботи молодих спеціалістів нових педагогічних технологій навчання;
2. Практичні питання:
●
шляхи та способи
активізації пізнавальної діяльності школярів;
●
переваги та
недоліки застосування диференційованого підходу до навчання;
●
самоосвіта молодого
вчителя: вивчення програми і підручників, усвідомлення їхніх вимог;
●
відвідування уроків
молодих спеціалістів, їхній самоаналіз;
● вимоги до перевірки зошитів, виконання єдиного
орфографічного режиму в школі та співпраця з батьками.