Заняття 2.
Дата проведення
Тема. Ведення шкільної документації
Мета: надання методичної допомоги молодим учителям з ведення шкільної документації, дотримання єдиного мовного режиму в школі
1. Види шкільної документації.
2. Ведення класного журналу.
3. Єдині вимоги до усного і письмового мовлення
учнів.
4. Про причини конфліктів між учителями та батьками та як їм запобігти. (Питання для самостійного опрацювання)
Теоретичні питання
- Види шкільної документації: учнівські зошити та
щоденники, класні журнали, особові справи учнів, календарне та поурочне
планування навчального матеріалу
- Опрацювання рекомендації
щодо ведення класних журналів в у 2013 – 2014н.р.
- Робота з
текстом Листа МОН 1/9-243 від 27.06.2001: оформлення робочих зошитів
учнів, зошитів для контрольних робіт, правила ведення записів,
періодичність і якість перевірки різних видів робіт
- Ознайомлення з пам’яткою молодого вчителя «Система
роботи вчителя»
·
Виконання навчальних програм.
·
Якість уроків.
·
Навчальна, розвивальна і виховна роль.
·
Види і форми контролю якості знань та успішності учнів.
·
Способи навчання самостійного здобування знань.
·
Виховання інтересу до предмета, елементи зацікавлення,
система стимулювання й заохочення.
·
Індивідуальна робота з сильними і слабкими учнями.
·
Робота із запобігання невстиганню.
·
Система письмових практичних робіт.
·
Питома вага і система творчих робіт.
·
Рівень навчальних досягнень учнів. Письмові й лабораторні
роботи. Уміння практично застосовувати знання.
·
Розвиток усного мовлення.
·
Виховна функція вчителя.
·
Позакласна робота з предмета.
·
Виконання єдиних вимог до учнів.
·
Техніка безпеки.
·
Піклування про здоров'я дітей.
·
Санітарно-гігієнічні умови кабінетів.
·
Робота вчителя з батьками.
·
Пропаганда педагогічних знань.
·
Самоосвітня робота вчителя.
·
Виступи на педрадах, конференціях. Методичні розробки.
·
Відвідування заходів колег.
·
Педагогічний такт
Практикум
Оформлення
записів у класному журналі