Арбузинська ЗОШ І-ІІІ ст.№2 ім.Т.Г.Шевченка

E-mail:ach2@meta.ua

Вторник, 23.04.2024, 15:13

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Інформація для батьків | Регистрация | Вход
Меню сайта

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 171

Погода в Арбузинці
booked.net

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Поради батькам п'ятикласників

1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.

2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

6. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку.

7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

8. Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: «Як пройшов твій день у школі?». Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам'ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу.
Не пов'язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.

9. Ваша дитина має оцінювати свою гарну успішність як нагороду, а неуспішність - як покарання. Якщо у дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість. Висловлюйте заклопотаність, якщо у дитини не все добре в школі. Постарайтеся наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень вони можуть привести до емоційних проблем.

10. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас з питаннями, пов'язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.

11. З'ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв'язок між його інтересами і предметами, що вивчаються в школі. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.

12. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі. 


Рекомендації батькам учнів середньої та старшої школи з підготовки домашніх завдань. 

1.     Намагайтеся створити умови, які полегшують навчання дитини:

·       побутові (повноцінне харчування, режим, спокійний сон,  затишна атмосфера, зручне місце для занять тощо);

·       емоційні (демонструйте віру в можливості дитини, не втрачайте надії на успіх, радійте найменшим досягненням, чекаючи на успіх, виявляйте любов і терпіння, не ображайте її у разі невдачі тощо);

·      культурні (забезпечте дитину довідниками, словниками, посібниками, атласами, книгами шкільної програми, касетами, дисками, використовуйте комп’ютер для навчальних занять, разом дивіться навчально-пізнавальні програми по телевізору, обговорюйте побачене тощо);

2       Слухайте свою дитину: нехай вона переказує те, що треба заучувати, запам’ятовувати, періодично     диктуйте тексти для записування, перевіряйте знання за запитаннями підручника та інше.

3       Регулярно знайомтеся з розкладом уроків, спецкурсів , гуртків, додаткових занять для контролю та надання можливої допомоги.

4       Діліться з дітьми знаннями з галузі, в якій ви маєте успіх.

5       Пам’ятайте, що в центрі вашої уваги має бути не оцінка, а знання, навіть якщо сьогодні ними скористатися неможливо. Тому думайте про майбутнє й пояснюйте дітям, де й коли ці знання стануть у нагоді.

6       Не залишайте без уваги вільний час дитини. Не порівнюйте її успіхи з успіхами інших, краще порівняйте її з собою – це дає надію.

7       У середній школі підлітки можуть виконувати домашні завдання спільно: це підвищує відповідальність, адже завдання  виконують не тільки для себе, але й для інших. Наберіться терпіння, коли діти займаються навіть по телефону: уточнюють, обговорюють, сперечаються.

8       Намагаючись пояснити різні способи виконання завдання, не відмовляйтеся від свого рішення. Це стимулює активність школяра.

9       Дайте відчути дитині, що любите її незалежно від успішності, помічаєте пізнавальну активність навіть за окремими результатами.

10   Пам’ятайте, що за науково обґрунтованими нормами, над виконанням всіх домашніх завдань учні п’ятих-шостих класів повинні працювати до 2,5 годин, сьомих-восьмих – до 3 годин, девятих - одинадцятих  класів – до 4 годин. Порівняйте, наскільки близькі ці норми до кількості годин, які витрачає ваша дитина на домашню роботу. Допомагайте дотримуватися цих рекомендацій: це важливо для здоров’я, психічної рівноваги та хорошого ставлення дитини до навчання.

11   Створюйте традиції й ритуали родини, які стимулюватимуть навчальну активність дітей. Використовуйте позитивний досвід ваших батьків і знайомих.

 
Вход

Годинник

Календарь

Свята та події
Календар свят України. Граматика української мови

Архив записей


Copyright MyCorp © 2024
Сделать бесплатный сайт с uCoz