Арбузинська ЗОШ І-ІІІ ст.№2 ім.Т.Г.Шевченка

E-mail:ach2@meta.ua

Пятница, 19.04.2024, 17:45

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | 4 заняття | Регистрация | Вход
Меню сайта

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 171

Погода в Арбузинці
booked.net

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Заняття 4.

         Дата проведення

Тема. Прийоми засвоєння навчальної інформації 

Мета:   обговорити з молодими вчителями найбільш вживані форми та прийоми взаємодії вчитель – учень на уроці

1. Використання дидактичного та роздавального матеріалів, наочності на уроках різних типів.

2. Форми і методи, які сприяють ефективному засвоєнню навчального матеріалу.

3. Організація та види самостійної роботи учнів на уроках 

Теоретичні питання

Деякі правила, що розкривають застосування наочності:

 1. Золоте правило навчаючих: усе, що лише можна, представляти для сприймання чуттями, а саме: видиме — сприйманню зором, почуте — слухом, запахи — нюхом, що підлягає смаку, — смаком, доступне відчуванню — шляхом дотику. (Я.А.Коменський).

2. Науково обґрунтовано застосовуйте сучасні засоби наочності:  навчальне телебачення, відеозапис,  кодослайди,  поліекранну проекцію та ін.; досконало володійте технічними засобами навчання, методикою їх використання.

3. Слід використовувати наочність не лише для ілюстрації, а й у ролі самостійного джерела знань.

4. Застосовуючи наочні засоби, виховуйте учнівську увагу, спостережливість, культуру мислення, конструктивну творчість, інтерес до учіння.

Перша підгрупа - методи навчання за джерелом передачі і сприймання інформації. У класифікації виділяють методи: розповідь, бесіда, лекція.

Наочні методи: демонстрація, ілюстрація.

Практичні методи:

·        вправи;

·        лабораторний метод;

·        навчальна праця.

Робота з підручником на уроці дає навчальний ефект, якщо учитель дотримується таких правил:

·        правильно обирає матеріал (теми) для самостійного вивчення за підручником, спираючись на принцип доступності;

·        перед самостійною роботою учнів з підручником проводить ґрунтовну вступну бесіду, в якій визначає тему, загальний зміст матеріалу, виділяє питання для засвоєння, дає конкретні поради щодо порядку самостійної роботи і самоконтролю;

·        спостерігає за ходом самостійної роботи, допомагає окремим учням розібратися в труднощах;

·        приділяє серйозну увагу виробленню в школярів уміння самостійно осмислювати і засвоювати новий матеріал за підручником;

·        для більш вдумливого осмислення використовує перед самостійною роботою демонстрацію дослідів, наочних посібників, створює проблемні ситуації тощо;

·        роботу з підручником поєднує на уроці з іншими формами і методами навчання: перевіркою якості засвоєння матеріалу, який вивчався, вправи, пов'язаними з виробленням умінь та навичок і подальшим поглибленням знань учнів.


Практикум.  Підбір наочних матеріалів до заданої теми уроку.

Вход

Годинник

Календарь

Свята та події
Календар свят України. Граматика української мови

Архив записей


Copyright MyCorp © 2024
Сделать бесплатный сайт с uCoz